Procedura składania reklamacji
Procedura składania reklamacji towaru:
*Procedura przypadku uszkodzenia towaru w czasie transportu:
Przed złożeniem reklamacji prosimy przygotować zdjęcia:
- Uszkodzonego produktu lub produktów.
- Kartonu w którym przyszło zamówienie.
- Paragonu lub faktury.
Następnie prosimy otworzyć formularz reklamacyjny oraz go wypełnić należy przygotować numer zamówienia oraz numer telefonu podany do zamówienia. Kolejnym krokiem jest załączenie wybranie reklamowanych produktów oraz załączenie zdjęć.
Aby przejść do formularza prosimy kliknąć w link -> formularz reklamacyjny
- Wysłanie nowego towaru
- Zwrot pieniędzy na konto*
*zwrot pieniędzy jest realizowany gdy produkt jest niedostępny lub na żądanie klienta.
W razie jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt na adres e-mail lub numer telefonu:
- kontakt@zniczsklep.pl
- 609624234
*Reklamacja - otrzymano błędny produkt / brak pozycji w przesyłce
W przypadku brakujących produktów w przesyłce lub błędnego produktu, prosimy:
- wypełnić formularz reklamacyjny
- Zaznaczyć towary błędne lub brakujące oraz dodać zdjęcie paragonu i produktów (otrzymanych).
- Następnie postępować zgodnie z dalszymi krokami.
*zwrot pieniędzy jest realizowany gdy produkt jest niedostępny lub na żądanie klienta.
*Reklamacja/odstąpienie od umowy - zwrot towaru
W przypadku chęci odstąpienia od umowy w ustawowym terminie 14 dni prosimy o wypełnienie formularza zwrotu i odesłanie paczki na swój koszt, zapakowanej w tan sam sposób w jaki była zapakowana kiedy ją Państwo odebrali, proszę załączyć:
- paragon.
- Formularz zwrotu
Adres to zwrotu przesyłki:
zniczsklep.pl
Świba 112a
63-600 Kępno
Czas rozpatrzenia zwrotu to do 5 dni roboczych (do czasu realizacji nie jest wliczany czas wysyłki towaru).