Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Procedura składania reklamacji

Procedura składania reklamacji towaru:

*Procedura przypadku uszkodzenia towaru w czasie transportu:

Przed złożeniem reklamacji prosimy przygotować zdjęcia:

  • Uszkodzonego produktu lub produktów.
  • Kartonu w którym przyszło zamówienie.
  • Paragonu lub faktury. 

Następnie prosimy otworzyć formularz reklamacyjny oraz go wypełnić należy przygotować numer zamówienia oraz numer telefonu podany do zamówienia. Kolejnym krokiem jest załączenie wybranie reklamowanych produktów oraz załączenie zdjęć.

Aby przejść do formularza prosimy kliknąć w link -> formularz reklamacyjny

Czas realizacji / rozpatrzenia reklamacji nie jest dłuższy niż 5 dni roboczych (zazwyczaj do 2 dni), po rozpatrzeniu reklamacji klient zostanie poinformowany o wyborze sposobu reklamacji:
  • Wysłanie nowego towaru
  • Zwrot pieniędzy na konto*

*zwrot pieniędzy jest realizowany gdy produkt jest niedostępny lub na żądanie klienta. 

 W razie jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt na adres e-mail lub numer telefonu:

  • kontakt@zniczsklep.pl
  • 609624234

 

*Reklamacja - otrzymano błędny produkt / brak pozycji w przesyłce

W przypadku brakujących produktów w przesyłce lub błędnego produktu, prosimy:

  • wypełnić formularz reklamacyjny
  • Zaznaczyć towary błędne lub brakujące oraz dodać zdjęcie paragonu i produktów (otrzymanych).
  • Następnie postępować zgodnie z dalszymi krokami.

Czas realizacji / rozpatrzenia reklamacji nie jest dłuższy niż 5 dni roboczych , po uznaniu reklamacji wysyłany jest pełnowartościowy towar lub zwrot pieniędzy*. 

*zwrot pieniędzy jest realizowany gdy produkt jest niedostępny lub na żądanie klienta. 

 

*Reklamacja/odstąpienie od umowy - zwrot towaru

W przypadku chęci odstąpienia od umowy w ustawowym terminie 14 dni prosimy o wypełnienie formularza zwrotu i odesłanie paczki na swój koszt, zapakowanej w tan sam sposób w jaki była zapakowana kiedy ją Państwo odebrali, proszę załączyć:

Adres to zwrotu przesyłki:

zniczsklep.pl

Świba 112a

63-600 Kępno


Czas rozpatrzenia zwrotu to do 5 dni roboczych (do czasu realizacji nie jest wliczany czas wysyłki towaru).

Zaufane Opinie IdoSell
4.84 / 5.00 507 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-04-10
Lampiony świetnie zabezpieczone. Realizacja szybka
2024-04-05
Doskonały kontakt ze sprzedawcą, pomoc, życzliwość, profesjonalizm.
pixel