Procedura składania reklamacji

Jak złożyć reklamację?

Uszkodzenie Co należy przygotować?

Aby złożyć reklamację w przypadku uszkodzenia podczas transportu, przygotuj:

  • Zdjęcia uszkodzonego produktu lub produktów.
  • Zdjęcia kartonu, w którym dostarczono zamówienie.
  • Numer zamówienia oraz dane odbiorcy przesyłki.

Jak złożyć reklamację?

Formularz Poprzez formularz

Reklamację można złożyć, wypełniając formularz samodzielnie i postępując zgodnie z krokami w formularzu.

Telefon Telefonicznie

Możesz zadzwonić na numer telefonu, podać nam numer zamówienia i przesłać zdjęcia za pomocą MMS.

Numer telefonu: 609624234

Mail Wiadomość e-mail

Reklamację można złożyć mailowo na zamowienia@zniczsklep.pl. W wiadomości dołącz niezbędne zdjęcia, podaj numer zamówienia oraz dane adresata przesyłki.

Czas realizacji Czas realizacji reklamacji

Reklamacje są realizowane w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych. Po rozpatrzeniu reklamacji klient zostanie poinformowany o decyzji dotyczącej sposobu rozwiązania problemu, np.:

  • Wysłanie nowego towaru.
  • Zwrot pieniędzy na konto klienta (jeśli produkt jest niedostępny lub na żądanie klienta).
Kontakt Masz inne pytania? Skontaktuj się z nami.

W razie jakichkolwiek pytań lub problemów prosimy o kontakt:

Zaufane Opinie IdoSell
4.89 / 5.00 975 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2025-01-25
Super serwis.
2025-01-20
Wszystko ok
pixel