Procedura składania reklamacji
Jak złożyć reklamację?

Aby złożyć reklamację w przypadku uszkodzenia podczas transportu, przygotuj:
- Zdjęcia uszkodzonego produktu lub produktów.
- Zdjęcia kartonu, w którym dostarczono zamówienie.
- Numer zamówienia oraz dane odbiorcy przesyłki.
Jak złożyć reklamację?

Reklamację można złożyć, wypełniając formularz samodzielnie i postępując zgodnie z krokami w formularzu.

Możesz zadzwonić na numer telefonu, podać nam numer zamówienia i przesłać zdjęcia za pomocą MMS.
Numer telefonu: 609624234

Reklamację można złożyć mailowo na zamowienia@zniczsklep.pl. W wiadomości dołącz niezbędne zdjęcia, podaj numer zamówienia oraz dane adresata przesyłki.

Reklamacje są realizowane w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych. Po rozpatrzeniu reklamacji klient zostanie poinformowany o decyzji dotyczącej sposobu rozwiązania problemu, np.:
- Wysłanie nowego towaru.
- Zwrot pieniędzy na konto klienta (jeśli produkt jest niedostępny lub na żądanie klienta).

W razie jakichkolwiek pytań lub problemów prosimy o kontakt:
- Email: zamowienia@zniczsklep.pl
- Telefon: 609624234